[title]
[message]Need help?
Frequently Asked Questions
Bestellen
Nadat je de items hebt toegevoegd aan je winkelwagen klik je op de winkelwagen en kies je
voor ‘checkout’.
Vul je persoonlijke gegevens in het overzicht (als je bent ingelogd is dit al gebeurd).
Check alle gegevens goed, met name je straat en huisnummer!
Controleer je bestelling nog even goed bij ‘your order’. Heb je de
juiste kleur en maat gekozen?
Kies je betaalmethode.
Tot slot vink je aan dat je de
algemene voorwaarden accepteert en klik je op de button ‘place order’ om je
bestelling definitief te maken.
Heb je een kortingscode van ons ontvangen? Dan kun je deze invullen tijdens het afrekenen. Je typt de kortingscode in het daarvoor bestemde invoerveld en klikt op ‘kortingscode toepassen’. Sommige kortingscodes werken alleen bij bepaalde voorwaarden.
Nee, je hebt geen account nodig om te kunnen bestellen in onze webshop. Maar met een account kun je wel eerder geplaatste bestellingen en de status van je huidige bestelling bekijken. Het aanmaken van een account is gemakkelijk en kan gedaan worden tijdens het afrekenen.
We verwerken onze bestellingen vaak op dezelfde dag. Wanneer je bestelling nog niet is verzonden kunnen wij je bestelling nog annuleren. Zodra je bestelling is verzonden gaat dat helaas niet meer.
Stuur een mail naar klantenservice@nukus.nl voor het verzoek tot annulering. Vermeld hierbij altijd het ordernummer.
We verwerken onze bestellingen vaak op dezelfde dag. Wanneer je bestelling nog niet is verzonden kunnen wij het afleveradres nog wijzigen. Zodra je bestelling is verzonden gaat dat helaas niet meer.
Stuur een mail naar klantenservice@nukus.nl voor het verzoek tot aanpassing afleveradres. Vermeld hierbij altijd het ordernummer.
Betalen
We bieden meerdere betaalopties aan bij checkout:
- iDeal
- Bancontact
- Sofort Banking
- PayPal
- Credit Card
- Klarna
Wij nemen je online veiligheid erg serieus. Persoonlijke en betaalinformatie is veilig en er worden geen gegevens verstuurd zonder versleuteling. Het beveiligen van je informatie heeft onze hoogste prioriteit. Alle bestellingen worden verzonden over een beveiligde internetverbinding via SSL (Secure Sockets Layer)-versleuteling en andere maatregelen
Levering
Bestellingen die voor 16.00 uur zijn geplaatst (op ma-vr) worden dezelfde dag nog verzonden (uitzonderingen daargelaten). Je bestelling is in de meeste gevallen de volgende dag in huis, ook op zaterdag. Bestellingen die in het weekend worden gedaan, versturen wij op maandag.
Wij verzenden gratis bij bijstellingen vanaf € 75,-. Bij bestellingen onder de € 75,- rekenen wij € 4,95 verzendkosten.
Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer via e-mail waarmee je je pakket kunt volgen tot aan je voordeur. Neem gerust contact op met onze klantenservice als je nog meer vragen of opmerkingen hebt over de verzending van je bestelling.
Retourneren/Ruilen
Wij hebben je bestelling met liefde verzonden. Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent met je aankoop. Je mag je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen, samen met het ingevulde retourformulier.
Wij waarderen het zeer als we de items op dezelfde manier terugkrijgen als jij ze ontvangen hebt. Dit betekent met alle kaartjes eraan en netjes verpakt in de originele verpakking.
Retourneren is op eigen kosten.
Wil je een ander artikel of andere maat bestellen, dan raden wij je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen, zo weet je zeker dat deze nog op voorraad is.
Artikelen die niet via deze webshop zijn gekocht kunnen we niet retour nemen.
Retourneer je schoenen? Gebruik dan niet de schoenendoos als verzenddoos. Stop de schoenen terug in de schoenendoos en verpak deze doos vervolgens in de verpakking waarin je deze hebt ontvangen.
Retouradres:
NUKUS
Overschieseweg 101
3044 EH Rotterdam
Wat vervelend dat je een beschadigd artikel hebt ontvangen! Wij vragen je in dit geval altijd gelijk contact op te nemen met onze klantenservice door een mailtje te sturen naar: klantenservice@nukus.nl. Vermeld hierin wel altijd je ordernummer en stuur ons een foto van de klacht. Zo kunnen we je zo snel mogelijk helpen!
Wij behandelen je retour binnen 14 dagen na ontvangst. Wil je weten of je retour al door ons is ontvangen? Volg je retourpakket via de Track & Trace code die je ontvangen hebt van het postkantoor.
Indien wij de retour niet in goede staat ontvangen (zie retourvoorwaarden), kunnen wij het bedrag niet crediteren, maar ontvang je in de meeste gevallen een shoptegoed.
still have questions?
contact us
Mijn Wensenlijst
Love it? Voeg toe aan je wensenlijst
Je favorieten, allemaal op één plek. Winkel snel en gemakkelijk!
- [name]